wtorek, 26 sierpnia 2014

Ziaja - Maska oczyszczająca kaolinowa z glinką szarą

Dzisiaj przychodzę do Was z moją ulubioną maseczką :)

Ziaja - Maska oczyszczająca kaolinowa z glinką szarą

 

Zapewnienia producenta:
Maska kaolinowa z glinką szarą do skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej.
Zmniejsza widoczność rozszerzonych porów. Glinka szara oczyszczająca - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 45%), glinu (około 30%) i żelaza (około 2,5%), normalizuje pracę gruczołów łojowych.(...) Zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry. Reguluje proces keratynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia skóry.
Prowitamina B5 aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
Alantoina, pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek, skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.
2 - 3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Zmyć letnią wodą po około 10 - 15 minutach.

Moja opinia
Początkowo, przez około 2 miesiące, maseczkę stosowałam systematycznie 2 razy w tygodniu . Trzymałam ją troszkę dłużej niż producent zaleca, ok. 20-25 min. Oczekiwałam sporych efektów, dlatego w nadziei wolałam zużyć całe opakowanie na raz :)
Teraz stosuję ją sporadycznie, a jedno opakowanie starczy mi na 3-4 razy.

Maseczka ma odpowiednią konsystencję, łatwo się rozprowadza, nie zasycha na twarzy. Ma delikatny, przyjemny zapach. Zmycie jej nie sprawia większych problemów.
 
Podchodziłam do tej maseczki baaardzo sceptycznie, jak do każdej zresztą. Zupełnie niepotrzebnie! Po systematycznym stosowaniu zauważyłam,że moja cera jest super oczyszczona, pory zamknięte a wągry na nosie w 80% zniknęły, wielkie WOW :)

Aktualnie nie stosuje jej już tak często. Próbuję innych maseczek, ale tą zawsze mam pod ręką, jest moją "ulubioną" :)
Z ręką na sercu mogę ją wszystkim polecić. Trzeba tylko pamiętać o regularnym stosowaniu :) wtedy efekty są najbardziej widoczne.

 OCENA: 5/5 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz